Proves d’accés a la universitat 2017

Per fi us podem informar de les característiques de les proves finals de batxillerat, que enguany continuaran anomenant-se Proves d’accés a la universitat (PAU):

• Les PAU de 2017 seran els dies 6, 7 i 8 de juny en la convocatòria ordinària i els dies 4, 5 i 6 de juliol en l’extraordinària.
  • En les PAU, els estudiants s’hauran d’examinar obligatòriament de les 5 assignatures troncals generals, incloent-hi la de la nostra llengua pròpia (Castellà, Valencià, Idioma estranger, Història d’Espanya i la vinculada a la modalitat de batxillerat: Matemàtiques II, Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II, Llatí II o Fonaments de l’Art II).
  •  La qualificació obtinguda en la prova que realitzen els alumnes que vulguen accedir a la universitat, serà la mitjana aritmètica de les qualificacions numèriques de cadascuna de las matèries generals del bloc d’assignatures troncals i, també de la matèria Llengua Cooficial i Literatura, expressada en una escala de 0 a 10, amb dos xifres decimals i arrodonida a la centèsima. Esta qualificació haurà de ser igual o superior a 4 punts, per a que puga ser tinguda en consideració en l’accés als ensenyaments universitaris oficials de grau.
  • La qualificació per a l’accés a estudis universitaris d’aquest alumnat es calcularà ponderant un 40 per 100 la qualificació de la prova (NFG) i un 60 per 100 la qualificació final de l’etapa educativa (NB). S’entendrà que es reuneixen els requisits d’accés quan el resultat d’aquesta ponderació siga igual o superior a cinc punts.
  • Per a poder augmentar la seua qualificació per a l’admissió, els estudiants que vulguen millorar la seua nota d’admissió podran presentar-se a almenys dues assignatures de les troncals d’opció, cursades o no cursades (N1, N2).
  • Totes les proves es realitzaran en els campus universitaris. No hi haurà cap tribunal de les PAU en centres de batxillerat.
  • La taxa per a les PAU de 2017 és la que ja està publicada al DOCV (DECRET 97/2016, de 4 d’agost): 78,20 € amb caràcter general.

També us adjuntem el document on consten les ponderacions de cada assignatura per a cada un del estudis universitaris:

Ponderacions universitat 2017-18

D’aquesta manera, la vostra nota d’accés a la universitat (NAU) es calcularà de la següent manera:

NAU = 0,60 · NB + 0,40 · NFG + (0.2-0.1) · M1 + (0,2-0.1) · M2

Cal que tingueu present que tots els acords són d’aplicació únicament per al present curs.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General, PAU i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.