Webinar d’orientació de la Universitat Politècnica de València (UPV)

La Universitat Politècnica de València (UPV) trasllada les seues Jornades de Portes Obertes (JPO) a Internet a fi de donar a conèixer els seus graus i posar en contacte el professorat universitari amb el futur alumnat interessat a estudiar a la UPV.

S’han organitzat sis sessions diferents, una per cada branca del coneixement en què s’agrupen els graus de la UPV. Les sessions tenen lloc al maig, a través de la plataforma Zoom. El calendari és el següent:

En cada enllaç es poden conèixer els graus que s’exposaran en cada sessió i registrar-se directament.

Les sessions duren una hora, aproximadament. Durant la primera mitja hora, les professores i professors universitaris expliquen en què consisteixen els graus i, a continuació, s’obri un torn de preguntes entre les persones assistents.

A més, a les sessions també assistirà una persona representant del Servei d’Alumnat de la UPV per aclarir tots aquells dubtes sobre les proves d’accés a la universitat (PAU), les dates de preinscripció i matrícula, etc., ja que hi ha canvis significatius pel que fa al curs anterior.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General, Universitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.